Жария оферта

Жария оферта

Медициналық қызметтер көрсетуге арналған
ашық (жария) оферта шарты

Қазақстан Республикасы, Ақтау қ.                                        «20» қаңтар 2020 жыл.

1. ЖАЛПЫ ЕРЕЖЕЛЕР

1.1.   Осы жария оферта Қазақстан Республикасы Азаматтық кодексінің 387 және 395-баптары тәртібімен «Экомед-Каспий»  жауапкершілігі шектеулі серіктестігінде медициналық қызмет алғысы келетін жеке тұлғаларға, сондай-ақ олардың заңды өкілдеріне (пациенттерге) арналады. 

1.2.   Оферта акцепті Пациенттің осы ұсыныстың барлық ережелерімен келісетінін және Қазақстан Республикасы Азаматтық кодексінің 387-бабына сәйкес медициналық қызметтер көрсету туралы шарт жасасуға тең екенін білдіреді. 

1.3.  Осы Офертада көрсетілген шарттар «Экомед-Каспий» ЖШС-де медициналық қызмет көрсетудің жария шартының талаптарын құрайды.   

1.4. Осы арқылы бұдан әрі «Клиника және/немесе Жеткізуші» деп аталатын, медициналық қызметті жүзеге асыруға жарғы мен лицензия негізінде әрекет ететін, «Экомед-Каспий» ЖШС, директордың атынан, кез келген жеке тұлғамен — Қазақстан Республикасының азаматтарымен, шетел азаматтарымен және азаматтығы жоқ адамдармен,  бұдан әрі «Пациент және/немесе Тапсырыс беруші» деп аталатын, осы оферта (бұдан әрі «Шарт») талаптарында медициналық қызметтер көрсетуге Шарт жасасуға ниет білдіреді. 

1.5.  Осы Офертаның қолданылу мерзімі 5 (бес) жылға белгіленеді.

1.6.  Осы Шарт жария оферта-шарт болып табылады және медициналық қызметтер көрсетудің барлық елеулі талаптарын қамтиды. 

1.7.   Осы Шарттың талаптары барлық Пациенттер/Тапсырыс берушілер үшін бірдей болып табылады.

1.8.   Пациенттің/Тапсырыс берушінің Шарт талаптарын орындау жөніндегі іс-қимылдарды жүзеге асыруы, атап айтқанда қызметті (қызметтерді) алу және/немесе оларға ақы төлеу осы Шарттың талаптарын толық және сөзсіз акцептінің (қабылдауының) куәлігі, сондай-ақ Шарт жасалған күн болып табылады.

1.9.   Осы Офертаны қабылдауға (акцептеуге) ниет білдірген жеке тұлғалардың акцепті мынадай іс-әрекеттердің бірін жүзеге асыру жолымен жүзеге асырылады:
—call-орталық арқылы маманның қабылдауына алдын ала жазылу;
— медициналық қызметтерді нақты алу; 
— медициналық қызметтерге алғашқы төлем.

2.      ШАРТТЫҢ МӘНІ

2.1.  Жеке тұлғаларға медициналық қызметтер көрсету шартын (бұдан әрі — Шарт) жасасуға арналған осы жария оферта бойынша Клиника/Жеткізуші Пациентке/Тапсырыс берушіге медициналық қызметті жүзеге асыруға арналған мемлекеттік лицензияларға және Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау саласындағы қолданыстағы нормативтік құқықтық актілерге сәйкес өзінің қызмет бейіні бойынша медициналық қызметтер (бұдан әрі мәтін бойынша — медициналық қызметтер) көрсетуге міндеттенеді, ал Пациент/Тапсырыс беруші көрсетілетін қызметтердің құнын уақтылы төлеуге және Клиника мамандарының талаптары мен ұсынымдарын орындауға, Клиникадағы ішкі тәртіп пен мінез-құлық ережелерін бұзбауға міндеттенеді. Пациентке көрсетілетін медициналық қызметтердің тізбесі мен құны қызмет көрсету сәтінде қолданыстағы Клиниканың прейскурантымен белгіленеді.

3.     ҚЫЗМЕТ КӨРСЕТУДІҢ ШАРТЫ МЕН ТӘРТІБІ.

3.1. Клиника/Жеткізуші өз қызметін ҚР қолданыстағы заңнамасына сәйкес жүзеге асырады:  
—   Қазақстан Республикасының Конституциясы;
— Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексі;
— «Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы» Қазақстан Республикасының 2020 жылғы 07 шілдедегі № 360-VI кодексі;
—Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 29 қазандағы № 375-V Кәсіпкерлік Кодексі;
—Неке (ерлі-зайыптылық және отбасы) туралы 2011 жылғы 26 желтоқсандағы № 518-V кодексі
— Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 15 желтоқсандағы № ҚР ДСМ-272/2020 бұйрығы. Қосалқы репродуктивті әдістер мен технологияларды жүргізу қағидалары мен шарттарын бекіту туралы
—Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 8 желтоқсандағы № ҚР ДСМ-236/2020 «Жыныс жасушаларына, репродуктивті органдардың тіндеріне донорлық жүргізу қағидалары мен шарттарын бекіту туралы» бұйрығы
—Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 23 қарашадағы № 414-V Еңбек кодексі;
— «Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы» Қазақстан Республикасының (Салық Кодексі) 2017 жылғы 25 желтоқсандағы № 120-VI Кодексі;
— Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 04 желтоқсандағы № 95-IV Бюджет кодексі;
— «Рұқсаттар және хабарламалар туралы» Қазақстан Республикасының 2014 жылғы 16 мамырдағы № 202-V Заңы;
—»Дербес деректер және оларды қорғау туралы» Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 21 мамырдағы№94-V Заңы;
—»Тұтынушылардың құқықтарын қорғау туралы» Қазақстан Республикасының 2010 жылғы 4 мамырдағы № 274-IV Заңы;
—»Жауапкершілігі шектеулі және қосымша серіктестіктер туралы» Қазақстан Республикасының 1998 жылғы 22 сәуірдегі № 220-I Заңы;
— «Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру туралы» Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 16 қарашадағы № 405-V Заңы;
— «Бухгалтерлік есеп және қаржылық есептілік туралы» 2007 жылғы 28 ақпандағы № 234-III Қазақстан Республикасының Заңы; 
— «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы» Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 18 қарашадағы №410 V Заңы; 
— «Қазақстан Республикасындағы тіл туралы» Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 11 шілдедегі №151-I Заңы;
— Қазақстан Республикасы Үкіметінің «Тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемінің тізбесін бекіту және Қазақстан Республикасы Үкіметінің кейбір шешімдерінің күші жойылды деп тану туралы» 2020 жылғы 16 қазандағы № 672 қаулысы;
 —Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 29 қазандағы № ҚР ДСМ-170/2020 «Денсаулық сақтау субъектілерінің ақылы медициналық қызметтер (көмек) көрсету жөніндегі шарттың үлгі нысанын және қызмет көрсету қағидаларын бекіту туралы» бұйрығы. 

3.2. Медициналық қызмет көрсету орны: Ақтау қ., 17 ш.а.,23 үй,37 кеңсе

3.3.  Пациент Клиника жүргізетін емдеу әсерге қол жеткізуге толық кепілдік бере алмайтындығымен келіседі, өйткені қызмет көрсету кезінде және одан кейін жақын және алыс кезеңде әртүрлі асқынулар болуы, сондай-ақ қолданылатын медициналық көмек технологиясы жанама әсерлер мен асқынулардың ықтималдығын толығымен жоққа шығара алмайды, организмнің биологиялық ерекшеліктеріне байланысты мүмкін. 

3.4. Клиника/Жеткізуші осы Шарт бойынша жұмыс күндері мен сағаттарында қызмет көрсетеді. Жазу күн сайын Клиниканың жұмыс уақытында бос уақытынд а, кез келген күнге (Клиниканың жұмыс режиміне және нақты маманның кестесіне сәйкес) жүргізіледі.

Call-орталықтың жұмыс режимі: 
дүйсенбі — жұма 08:00-ден 20:00-ге дейін, 
сенбі — 08:00-ден 14:00-ге дейін.
жексенбі — 08:00-ден 15:00-ге дейін.

Клиниканың жұмыс уақытынан тыс уақытта онлайн қабылдау өтінімдері тек сайттан қабылданады. 

Бұл ақпаратты өңдеу call-орталық операторларының алғашқы жұмыс сағаттарында жүргізіледі. 

 Өзекті телефондар Клиниканың ресми интернет-ресурсында да орналастырылған.

3.5.  Мамандардың барлық қабылдаулары алдын ала жазылу бойынша жүзеге асырылады: 
— Клиниканың http:// www.ecomed.kz сайты арқылы, Клиниканың сайты арқылы онлайн өтінімді толтырғаннан кейін;
— call-орталықтың телефоны бойынша: +7 775 007 07 00 
— әкімшілермен тікелей Клиникада, тіркеу орнында.

      Пациенттер тіркеушімен немесе Клиниканың call-орталығымен келісе отырып, алдын ала жазылусыз дәрігердің қабылдауына бара алады.

3.6. Барлық кіріс қоңырауларға call center қызмет көрсетеді және сall center операторларымен барлық сөйлесулер жазылады.  

3.7. Қабылдау ұзақтығы дәрігердің мамандануына және қабылдау түріне байланысты (бастапқы/қайталама, қабылдау/тексеру, басқа қызметтер).
► Бастапқы қабылдаудың ұзақтығы осы диапазон шегінде 30 (отыз) және 40 (қырық) минуттан болуы мүмкін әрбір қабылдаудың ұзақтығын маман белгілейді. 
► Маманды қайта қабылдау ұзақтығы 20 (жиырма) және 30 (отыз) минутты құрауы мүмкін.  Тексерулердің ұзақтығы 15 (он бес) және 20 (жиырма) минутты құрауы мүмкін.   
► Диагностикалық зерттеулердің ұзақтығы зерттеудің нақты түріне байланысты және 15 (он бес) жұмыс күніне дейін болуы мүмкін.  

       Ауыр жағдайда басқа Пациентке шұғыл көмек көрсету, сондай-ақ басқа науқасқа шұғыл түрде тексеру кезінде қабылдау уақыты өзгеруі мүмкін.  

Дәрігерлердің Пациенттерді қабылдауы Клиника белгілеген кестеге сәйкес жүргізіледі. Дәрігерлердің кестесі әртүрлі болуы мүмкін. Дәрігер басқа Пациентке шұғыл медициналық көмек көрсету үшін Пациенттерді қабылдауды тоқтатуға құқылы. 

3.8. Сайт арқылы қабылдауға жазылу. Сайтта онлайн қабылдауға өтінімді ресімдеу үшін нысанды толтырып, жазбаны растау үшін сall-орталық операторының қоңырауын күту керек. Егер call-орталықтың жұмыс уақытында 24 сағат ішінде өтінім расталмаса, онда техникалық ақау болуы мүмкін және өтінімді қайта жіберу немесе сall-орталыққа телефон арқылы қоңырау шалу қажет.

       Толығырақ ақпарат алу call-орталықтың телефондары арқылы, сондай-ақ тіркеу орнында жүргізіледі.

3.9. Инфекциялық ауруы бар Пациент Клиникаға жүгінген және инфекциялық аурудың бастапқы диагнозы немесе оған күдік анықталған жағдайда Пациент мамандандырылған медициналық мекемеге жіберіледі.

3.10. Тәртіпті сақтау және қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін Орталықтың залдары мен дәліздерінде уәкілетті орган бекіткен пациенттер мен медицина қызметкерлерінің құқықтарын қорғауды қамтамасыз ету мақсатында медициналық ұйымдарда қолданылатын техникалық бақылау құралдарын, бақылау және тіркеу аспаптарын, фото-, бейнеаппаратураны қолдану қағидаларына сәйкес бейнебақылау жүргізіледі.

3.11. Пациенттің өзімен бірге жеке басын куәландыратын құжаты болуы тиіс, өзінің жеке деректерін хабарлауы қажет: Т.А.Ә., жасы, тұрғылықты мекенжайы және байланыс телефондары, ал КРТ (көмекші репродуктивті технологиялар) қызметтерін алған кезде және отбасылық мәртебесін растайтын құжаттар және емдеу мен қызмет көрсету үшін барлық басқа қажетті құжаттарда болуы тиіс.

3.12. Төлем орталықтың кассасында қолма-қол есеп айырысу үшін де, Клиниканың/Жеткізушінің есеп айырысу шотына банктік карта арқылы да жүзеге асырылады.  

         Заңды тұлғалар жіберетін азаматтарға (пациенттерге) медициналық қызметтер көрсету шарттары: қол қойылған шарттың болуы; алдын ала төлемді жүзеге асыру; өтінімнің; жолдаманың; жіберілген Пациенттің жеке басын куәландыратын құжаттың болуы болып табылады. 

3.13. Дәрігер күтпеген жерден болмаған және басқа да төтенше жағдайлар болған жағдайда, call-орталықтың маманы (әкімші) бұл туралы Пациентті бірінші мүмкіндікте ескертеді. 

3.14.   Егер қабылдауға келісілген уақытта келу мүмкін болмаса, Пациент Клиникаға телефон арқылы мүмкіндігінше қысқа мерзімде хабарлауға міндеттенеді. 

3.15.      Егер Пациент белгіленген уақыттан 15 (он бес) минуттан артық кешігіп қалса, Клиника Пациентке алдын ала жазылу болған жағдайда да қызмет көрсетуден бас тартуға құқылы. Дәрігер Пациенттің алдын ала жазылуын, егер бұл уақыт бойынша алдыңғы Пациентке медициналық көмек көрсетуді аяқтау үшін қажет болса, бірақ 1 (бір) сағаттан аспайтын уақытқа кейінге қалдыруы мүмкін. Дәрігер алдын-ала жазылу болған кезде де Пациенттерді қабылдау ретін өзгерте алады, егер бұл ауыр пациенттерді қабылдау үшін қажет болса немесе қалған пациенттердің респираторлық инфекциялық аурумен ауыратын Пациентпен байланысын төмендетсе. Дәрігерді қабылдауды оның денсаулығына байланысты тоқтатқан жағдайда Клиника бұл туралы дәрігерге жазылған пациенттерді жедел түрде хабардар етеді, бұл ретте Клиника дәрігерді ауыстыруды ұсынуға міндетті емес.

3.16.  Пациент/Тапсырыс беруші медициналық қызметті алу үшін белгіленген уақытқа кешіккен жағдайда, Клиника/Жеткізуші медициналық қызмет көрсету уақытын қысқартуға немесе қызметті толық жоюға, оны төлеуге жұмсалған ақшалай қаражатты қайтармай не қайта есептемей-ақ құқығын өзіне қалдырады.

3.17. Диагностикалық зерттеулер (оның ішінде пункция, биопсия, инъекция және т.б.), хирургиялық араласулар жүргізу қажет болған жағдайда Пациент (немесе оның заңды өкілі) жоғарыда көрсетілген әрекеттерді орындауға ақпараттандырылған келісімге қол қоюға немесе олардан бас тартуға міндеттенеді.

3.18. Пациенттер құқыққа қайшы әрекеттер нәтижесінде денсаулығына зиян келтірілді деп пайымдауға жеткілікті негіздері бар Клиникаға жүгінген жағдайда, Клиника мәліметтерді медициналық ұйымның орналасқан жері бойынша Қазақстан Республикасының құқық қорғау органдарына береді. 

3.19. Пациент белгіленген уақыттан 10 (он) минут бұрын келуі керек, медициналық құжаттарды қалыптастыру үшін өзімен бірге жеке басын куәландыратын құжаты болуы керек. Бұл ретте «Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің м.а. 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығына сәйкес Клиникаға барған кезде, сонымен, алдын-ала жазылу кезінде де Пациент өзінің жеке деректерін: Т.А.Ә., ЖСН, жасы, тұрғылықты жерінің мекенжайы және байланыс телефонын хабарлауы тиіс.

3.20. Егер қабылдауға келісілген уақытта келу мүмкін болмаса, Пациент Клиникаға телефон арқылы қысқа мерзімде хабарлауға міндеттенеді. Әр Пациентке жазбаға сәйкес белгілі бір қабылдау уақыты беріледі. Кешігу және қабылдаудың кешігуі көрсетілетін қызметтің сапасын төмендетіп, келесі Пациентті қабылдаудың кешігуіне әкелуі мүмкін. 

3.21. Пациент қабылдау уақытының 30%-дан астамына кешігіп қалған жағдайда, дәрігер кейінгі пациенттердің мүдделерін бұзбай оны ұзартуға мүмкіндігі болмаса, қабылдауды кейінге қалдыру құқығын өзіне қалдырады. 

3.22. Пациент оның шақыруы бойынша Клиниканың дәрігерлік және өзге де персоналының кабинетіне кіреді. Қабылдау кезінде Клиника қызметкерлерінің кабинетіне шақырусыз кіруге тыйым салынады. Бұл Клиниканың ішкі ережелерін бұзу және Клиника қызметкерлеріне ғана емес, басқа пациенттерге де құрметсіздік ретінде қарастырылады.

3.23. Пациентке Клиниканың медициналық персоналының нұсқауларын (ұсынымдарын) сақтамау көрсетілетін медициналық қызметтің сапасын төмендетуі, оны мерзімінде аяқтау мүмкін еместігі немесе денсаулық жағдайына теріс әсер етуі мүмкін екендігі туралы хабарланады. 

3.24.  Пациент Клиникадағы ішкі тәртіп пен мінез-құлық ережелерін бұзған, медицина қызметкерлерінің заңды қызметіне кедергі келтірген, Клиниканың дәрігерлері мен персоналы туралы теріс көзқараста айтылған Клиниканың персоналын құрметтемеген, персоналға дөрекі қараған, медициналық персоналдың нұсқамаларын, ұсынымдары мен тағайындауларын орындамаған, сондай-ақ психологиялық үйлесімсіздік кезінде Пациенттің медициналық жанжалында көрсетілген жағдайда Клиника осы бұзушылықтар анықталған сәттен бастап осы шарттан бас тартуға құқылы, егер медициналық қызмет көрсетуді тоқтату Пациенттің өміріне және басқалардың денсаулығына қауіп төндірмесе. Бұл ретте нақты көрсетілген қызметтердің құны қайтарылмайды.

3.25. Пациент жеке гигиена ережелерін сақтауға міндеттенеді. 

3.26. Эпидемия кезінде (ЖРВИ және басқалар) әлеуметтік қашықтықты сақтау, жеке қорғаныс құралдарын қолдану ұсынылады: тыныс алу жолдарының инфекциясынан қорғауға арналған дәке немесе басқа таңғыштар. 

3.27.  Әрбір инвазивті араласудың алдында Пациент оның мәтінін зерттегеннен кейін ақпараттандырылған келісімге қол қояды. 

3.28. Диагноз туралы ақпаратты, Пациенттің денесінің жай-күйін, емдеу және алдын алу үшін ұсынымдар мен тағайындауларды қамтитын Пациенттің денсаулық жағдайы туралы медициналық қорытындылар, егер Пациентке Клиниканың медициналық қызметкерлері олардың жұмыс уақытында берген болса, Клиниканың меншігі болып табылады. Пациенттің басқа медициналық ұйымдардың медицина қызметкерлеріне медициналық көмек алу мақсатында медициналық қорытындының деректерін ұсынуға құқығы бар. Осы Шартта Пациентке немесе өзге де адамдарға, егер Қазақстан Республикасының заңнамасында өзгеше белгіленбесе, Пациенттің медициналық қорытындыларын бұқаралық ақпарат құралдарында, әлеуметтік медиа және желілік байланыс қызметтерінде жариялауға, сондай-ақ Клиникамен келіспей үшінші тұлғаларға көрсетуге тыйым салынады. 

3.29. Клиника персоналы осы Шартта көрсетілген Клиникадағы мінез-құлық ережелері сақталмаған жағдайда Пациентке қызмет көрсетуден бас тартуға құқылы. 

3.30. Клиникаға барған кезде пациенттер мен олармен бірге жүретін адамдар Клиниканың мүлкіне ұқыпты қарау керек. Мүліктің кез келген түріне залал келтірілген жағдайда (жою, бүліну, зақымдану және т.б.) кінәлі адам шағым берілген сәттен бастап 7 (жеті) жұмыс күні ішінде Клиникаға келтірілген залалды өз еркімен өтейді не әкімшіліктің оны заңда белгіленген тәртіппен кінәліден өндіріп алуға құқығы бар. 

3.31. Пациент Клиника жүргізетін емдеу әсерге қол жеткізуге толық кепілдік бере алмайтындығымен келіседі, өйткені медициналық қызмет көрсету кезінде және одан кейін жақын және алыс кезеңде әртүрлі асқынулар болуы мүмкін, сондай-ақ қолданылатын медициналық көмек технологиясы ағзаның биологиялық ерекшеліктеріне байланысты жанама әсерлер мен асқынулардың ықтималдығын толығымен жоққа шығара алмайды.

3.32. Клиникадағы ішкі тәртіп пен мінез-құлық ережелері. Медициналық мекеменің үй-жайларына барған және болған кезде келесілерге жол берілмейді:
    — емдеуші дәрігердің іс-әрекетіне араласу, медициналық көмек көрсету процесінің бұзылуына ықпал ететін өзге де әрекеттерді жүзеге асыру;
     — Клиниканың басқа пациенттері мен қызметкерлеріне құрметсіздік таныту;
     — Клиниканың мүлкін бүлдіру;
     — емханада тыныштық пен тәртіпті бұзу, шу шығару, есіктерді тарсылдату және т.б.;
     — медициналық процедураларды қабылдау және жүргізу кезінде ұялы телефонмен сөйлесу;
      — Клиника персоналына немесе Клиникадағы өзге адамдарға балағат сөздер айту, ұрысу және дөрекілік көрсету, не олармен басқа адамдардың көзінше өзара мәселелерін шешуі;
      — Клиника қызметкерлерін және басқа пациенттерді қорлау, олардың ар-намысы мен қадір-қасиетіне нұқсан келтіру, Клиника қызметкерлеріне және басқа пациенттерге қауіп төндіріп, қысым көрсету;

3.33. Клиникада және оған іргелес аумақта болған кезеңде Пациентке, оның заңды өкіліне және еріп жүретін адамдарға келесілерді жасауға қатаң тыйым салынады:
   —спирттік ішімдіктерді ішу, өзге де есірткі және мас заттарды қолдану, кіреберісте, сондай-ақ Клиниканың кез келген үй-жайларында темекі шегу;
  —қоқыс, темекі тұқылдары, жеке күтім құралдары, бахилаларды және басқа да медициналық құралдар, және қолданылған препараттарды еденге тастау.

3.34. Пациенттің, оның заңды өкілдерінің және еріп жүретін адамдардың орынсыз, жол берілмейтін және агрессивті мінез-құлқы, олардың медициналық персоналға қатысты зорлық-зомбылық немесе бұзақылық әрекеттерін, дөрекі сөздерді айтуы, олардың алкогольдік не есірткілік күйінде болуы кезінде Клиника әкімшілігі Пациентке бақылау мен емдеуден бас тарту құқығын өзіне қалдырады.

3.35. Клиниканың үй-жайларында тазалық пен тәртіпті сақтау қажет. Қоқыс, пайдаланылған жеке гигиена құралдары тек қоқыс жәшіктеріне тасталуы керек, пайдаланылған аяқ киім Клиниканың фойесінде орналасқан арнайы қоқыс жәшігіне салынады.

3.36. Эпидемиологиялық жағдай кезінде Пациентке, оның заңды өкіліне және еріп жүретін адамдарға жеке қорғаныс құралдарын қолдану ұсынылады: тыныс алу жолдарының инфекциясынан қорғауға арналған дәке немесе басқа таңғыштар. 3.37. Клиниканың басшылығы мен персоналы егер жоғарыда аталған ішкі тәртіп пен мінез-құлық ережелері сақталмаса Пациентке қызмет көрсетуден, бақылаудан және емдеуден, медициналық қызмет көрсетуден бас тартуға құқылы.

4. ТӨЛЕМ ТӘРТІБІ

4.1. Қызметтерге ақы төлеу кассада маманды бастапқы/қайта қабылдау алдында қызмет көрсетілген күні толық көлемде жүргізіледі. Есеп айырысуды қолма-қол ақшамен де, қолма-қол ақшасыз тәсілмен де жасауға болады. 

       Бастапқы қабылдау — бұл бір айдың ішінде белгілі бір маман дәрігерге алғашқы жүгіну;

       Қайта қабылдау — Клиника Пациентінің сол ай ішінде сол маман дәрігерге барлық қайталанған өтініштерін қамтиды.

4.2. Пациентке / Тапсырыс берушіге көрсетілетін ақылы медициналық қызметтердің құны Пациент жүгінген сәтте қолданыстағы Клиника/Жеткізуші бекіткен ақылы медициналық қызметтердің Прейскурантына сәйкес айқындалады.

4.3. Медициналық қызметтерге ақы төлеуді Пациент/Тапсырыс беруші жеке өзі (не оның келісімімен өзге тұлға) қолданыстағы прейскурантқа сәйкес қызметтер көрсету басталған күні толық көлемде жүзеге асырады. 

4.4.  Пациент/Тапсырыс беруші Клиника басшысының атына жазбаша өтініш беру жолымен тексеруден немесе емдеуден негізді түрде бас тартқан жағдайда, Клиника  мен Пациент арасында жасалған жеке шартта көзделген жағдайларды қоспағанда, медициналық қызметтер үшін енгізілген сома Пациенттің жеке куәлігі және чегі болған кезде Пациентке/Тапсырыс берушіге қайтарылады.  

4.5. Қызмет мерзімінен бұрын тоқтатылған жағдайда Клиника/Жеткізуші Пациентке/Тапсырыс берушіге Шарт талаптарын бұзған жағдайларды қоспағанда, төленген сома мен нақты көрсетілген қызмет арасындағы айырманы төлейді.

4.6. Пациент Клиниканың қызметтерін алғанға дейін төлеуге міндетті. Клиниканың медициналық персоналы медициналық көмек көрсету процесінде қосымша қызметтер тағайындаған жағдайда Пациент оларды алғаннан кейін 30 (отыз) минуттан кешіктірмей төлеуге міндеттенеді. Есеп айырысуды қолма-қол ақшамен де, қолма-қол ақшасыз тәсілмен де жасауға болады. 

4.7. Клиниканың қызметтеріне ақы төлеу «Валюталық реттеу және валюталық бақылау туралы» Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес Қазақстан Республикасының ұлттық валютасында ғана жүзеге асырылады.. 

5. КЛИНИКАНЫҢ/ЖЕТКІЗУШІНІҢ ҚҰҚЫҚТАРЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ

5.1.  Медициналық қызмет көрсету кезінде Клиника/ Жеткізуші міндетті: 

5.1.1.  Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау туралы қолданыстағы заңнамасына сәйкес, Клиникада/Жеткізушіде бар лицензиялармен, медициналық көмек көрсету тәртібімен және медициналық көмек стандарттарының негізінде медициналық қызметтер көрсету; 

5.1.2.  Денсаулық сақтау саласындағы нормативтік құқықтық актілерді сақтау;

5.1.3.  Пациентке / Тапсырыс берушіге осы Шарт бойынша медициналық қызметтер көрсету кезеңінде қолданылатын Прейскурантпен танысуға мүмкіндік беру;

5.1.4.  Ауруларды диагностикалау мен емдеудің Клиникалық хаттамаларына сәйкес медициналық қызметтер көрсетуді, Клиникалық хаттамалар болмаған кезде– медициналық көрсетілімдер бойынша жалпыға бірдей қабылданған тәсілдер мен дәлелді медицина базасына сәйкес қамтамасыз ету;

5.1.5. Егер ақылы медициналық қызметтер көрсету кезінде «Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы» 2020 жылғы 7 шілдедегі Қазақстан Республикасының Кодексіне сәйкес кенет жіті аурулар, жай-күйлер, асқынулар, созылмалы аурулар кезінде Пациенттің өміріне төнетін қатерді жою үшін шұғыл көрсетілімдер бойынша қосымша медициналық қызметтер көрсету қажет болған жағдайда, медициналық көмекпен ақы алмай ұсынуды қамтамасыз ету (бұдан әрі-Кодекс;

5.1.6. Пациентті Клиниканың орналасқан жері (оны мемлекеттік тіркеу орны), жұмыс режимі, көрсетілетін медициналық қызметтер тізбесі, осы қызметтерді көрсету және алу шарттары туралы мәліметтерді қамтитын тегін, қолжетімді және анық ақпаратпен қамтамасыз ету.

5.1.7.    Пациентті ақпараттандыру және хабардар ету: 
— қандай да бір қызмет түрлерін көрсетудің мүмкін еместігі туралы; 
— Пациентті шұғыл немесе жоспарлы стационарлық емдеуді ұйымдастыру қажеттілігі туралы; 
— қызметтердің нақты түрін көрсетудің қарсы көрсетілімдері және ықтимал теріс салдары туралы;
— ішкі тәртіп пен мінез-құлық ережелері бұзылған жағдайда шартты біржақты бұзу туралы. 

5.1.9. Пациенттің денсаулығының жай-күйін көрсететін медициналық құжаттамамен тікелей танысуын қамтамасыз ету және Пациенттің немесе оның заңды өкілінің жазбаша талабы бойынша Пациенттің денсаулық жағдайын көрсететін медициналық құжаттардың көшірмелерін беру; 

5.1.10. Пациентке медициналық құжаттаманы, сондай-ақ жай-күйі туралы қорытындыларды беру  Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүргізілген зерттеулер мен емдеу іс-шараларын көрсете отырып, денсаулық сақтау.  

5.1.11. Медициналық қызмет көрсету кезінде өз аумағында қажетті санитарлық-гигиеналық және эпидемияға қарсы тәртіпті сақтау;

5.1.12. Қызметкерлердің Ар-намыс кодексінің нормаларын сақтауына ықпал ету.

5.1.13. Пациентке/Тапсырыс берушіге құрметпен және адамгершілікпен қарау;

5.1.14. Пациент/Тапсырыс беруші осы Шарттың 4-бөлімінде айқындалған тәртіппен ақша қаражатын енгізгеннен және төлемді растайтын құжаттарды ұсынғаннан кейін осы Шартқа сәйкес диагностика мен емдеудің қазіргі заманғы әдістерін пайдалана отырып, медициналық қызметтерді толық көлемде сапалы көрсету;

5.1.15.  Пациент/Тапсырыс берушіге медициналық қызметтердің көрсеткен түрлерлерінің, көлемдерінің, құнының, сондай-ақ одан түскен ақшалай қаражаттың есебін жүргізу.

5.2. Медициналық қызмет көрсету кезінде Клиника / Жеткізушінің құқығы бар:  

5.2.1. Диагностика мен емдеудің Клиникалық хаттамаларын, тиісті Клиникалық хаттамалар болмаған кезде Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау министрлігі бекіткен медициналық көмек көрсетудің тәртібі мен стандарттарын немесе өз дәрігерлерінің тәжірибесін басшылыққа ала отырып, диагностика мен емдеуді белгілеуге бағытталған қажетті медициналық қызметтердің көлемін– Клиникалық базаның мүмкіндіктеріне негізделе отырып, медициналық көрсетілімдер бойынша дәлелді медицинаның жалпы қабылданған тәсілдері мен базасына сәйкес дербес айқындау.

5.2.2. Осы Шарт бойынша өз міндеттемелерін орындау үшін үшінші тұлғаларды (бірлесіп орындаушыларды) тарту.

5.2.3. Дәрігерлік нұсқамалар орындалмаған, Пациент/Тапсырыс беруші режимді, Клиникада болу ережесін, сондай-ақ ішкі тәртіпті бұзған жағдайда емдеуді біржақты мерзімінен бұрын тоқтату. 

5.2.4.   Пациент медициналық қызметтерге ақы төлеу жөніндегі міндеттемелерді орындаған сәтке дейін ақылы қызметтер көрсетуге кіріспеу; 

5.2.5.   Қызмет көрсетуден бас тарту: 
— Пациентте емдеу-диагностикалық іс-шараларды жүргізуге қарсы көрсетілімдер анықталған жағдайларда; 
— Пациент Клиниканың ұсынымдарын сақтамаған жағдайда; 
— Пациенттің нақты қызмет түрлерін көрсету кезінде қажетті құжаттарды ресімдеуден/қол қоюдан бас тартқан жағдайда (медициналық араласуға ерікті түрде ақпараттандырылған келісім және т. б.); 
— Клиниканың ішкі тәртібін бұзған, осы Шартта баяндалған Клиникадағы мінез-құлық ережелерін бұзған жағдайда;
— медициналық қызметті қауіпсіз көрсетуді қамтамасыз ету мүмкін еместігі. 

5.2.6. Пациент/Тапсырыс беруші Клиниканың/Жеткізушінің пікірі бойынша Пациенттің/Тапсырыс берушінің денсаулығына қауіпті азайтуы немесе алып тастауы мүмкін қызметтерден бас тартқан жағдайда, Пациентке/Тапсырыс берушіге мұндай бас тартудың оның денсаулығы үшін ықтимал салдарын түсіндіре отырып, одан медициналық көмектен бас тарту туралы тиісті қолхат алу.

5.2.7. Пациентпен алдын ала келісім бойынша қызмет көрсету уақытын өзгерту, кезектен тыс жіті ауру белгілері бар Пациентті қабылдау, емдеуші дәрігерді ауыстыру; 

5.2.8. Пациент Пациентке тағайындалған қызмет алу уақытына қатысты 15 (он бес) минуттан артық кешіккен жағдайда, Клиника Пациентті қабылдауға жазуды ауыстыруға немесе тоқтатуға құқылы; 

5.2.9. Пациенттердің дербес деректерін сақтау және өңдеу, заңнамаға сәйкес иесіздендірілген түрде пайдалану.  

5.2.10. Қазақстан Республикасының Денсаулық Кодексінде көзделген жағдайларда Пациенттің келісімінсіз медициналық көмек көрсету.

6. ПАЦИЕНТТІҢ/ТАПСЫРЫС БЕРУШІНІҢ ҚҰҚЫҚТАРЫ МЕН МІНДЕТТЕРІ

6.1.  Пациент/Тапсырыс беруші міндеттенеді:

6.1.1.  Клиниканың пациенттері үшін ішкі тәртіп пен мінез-құлық ережелерін, «Экомед-Каспий»  ЖШС-де белгіленген ережелерді сақтау.

6.1.2. Емдеуші дәрігердің және медициналық қызмет көрсететін тиісті емдеу және тексеру мамандарының медициналық нұсқамаларын, тағайындаулары мен ұсынымдарын уақтылы және дәл орындау, Клиниканың/Жеткізушінің ішкі тәртіп ережелерін, емдеу-қорғау режимін, қауіпсіздік техникасы мен өрт қауіпсіздігі ережелерін сақтау;

6.1.3. Медициналық көмек көрсетудің барлық кезеңдерінде дәрігермен (медициналық персоналмен) ынтымақтасу. 

6.1.4. Осы Шарттың қолданылу барысында өз іс-әрекеттерін дәрігермен алдын ала келіспей, емшілерден, баламалы медицина дәрігерлерінен, сондай-ақ басқа да медициналық ұйымдардың дәрігерлерінен өзін-өзі емдеумен айналыспау, ұсынымдарды орындамау және ем алмау;

6.1.5. Медицина қызметкерлеріне, медициналық көмек көрсетуге қатысатын басқа адамдарға құрметпен қарау, сондай-ақ басқа пациенттердің құқықтарын құрметтеу. 

6.1.6. Осы Шарт бойынша медициналық қызмет көрсету тәртібі мен шарттарымен танысу;

6.1.7. Осы Шарттың 4-бөлімінде айқындалған тәртіппен Клиника/Жеткізуші бекіткен прейскурантқа сәйкес және Клиника/Жеткізушінің кассасы арқылы ғана медициналық қызметтер көрсету басталғанға дейін олардың құнын төлеу;

6.1.8. Медициналық көмек көрсететін тұлғаға медициналық қызметтердің сапалы көрсетілуін қамтамасыз ететін қажетті және дұрыс ақпаратты: өзінің жеке деректерін, өзінің және жақын туыстарының денсаулығының жай-күйі туралы, анамнезінде бар патология, тұқым қуалайтын, өткен немесе бар аурулар, инфекциялар, операциялар туралы, ықтимал қарсы көрсетілімдер, оның ішінде дәрілік заттарды қолдануға, ағзаның жеке ерекшеліктерінің, жаман әдеттер мен кәсіби зияндар, аллергиялық реакциялар және басқа да қажетті құжаттардың бар-жоғы. Сондай-ақ Клиникада/Жеткізушіде жүргізілмеген мамандардың алдын ала зерттеулері мен консультацияларының деректерін (олар болған жағдайда) және өз денсаулығының жай-күйі және емдеу барысына әсер етуі мүмкін өзге де факторлар туралы барлық белгілі мәліметтерді ұсыну.

6.1.9. Пациент өзінің денсаулығы туралы ақпараттың саналы түрде бұрмалануы қойылған диагноздың, тағайындалған емнің дұрыстығына әсер етуі және қалпына келтіру болжамына әсер етуі мүмкін екенін білуі керек.

6.1.10. Пациент өзінің емдеуші дәрігеріне денсаулығының нашарлауы туралы дереу хабарлауға, емдеу курсынан өту кезінде емдеуші дәрігерге әл-ауқатының кез келген өзгерістері туралы хабарлауға, денсаулығына зиян келтіруі мүмкін қолайсыз жағдайлар туралы дереу дәрігерге хабарлауға міндетті;

6.1.11. Емдеуші дәрігер болмаған жағдайда осы ақпаратты тіркеу орнының немесе Клиниканың call-орталығының қызметкеріне беру. 

6.1.12. Байланыс үшін ақпаратты (электрондық пошта мекенжайы, телефон нөмірлері, нақты тұрғылықты мекенжайы), сондай-ақ дербес деректерді, ал қажет болған жағдайда отбасы мәртебесін растайтын ақпарат пен құжаттарды хабарлау;

6.1.13. Клиника/Жеткізуші дәрігерлерінің пікірінше, Пациенттің/Тапсырыс берушінің денсаулығына қауіпті азайтуы немесе алып тастауы мүмкін қызметтерден бас тартқан жағдайда, медициналық көмектен бас тарту туралы тиісті қолхат беру;

6.1.14. Пациент/Тапсырыс беруші қызметті алудың белгіленген уақытына қатысты 15 (он бес) минуттан артық келмеген және/немесе кешіккен жағдайда, Клиника/Жеткізуші қызметті алу мерзімін ауыстыруға немесе қызметтің күшін жоюға құқылы.

6.1.15. Өзінің денсаулығы туралы толық емес ақпаратты жасырған немесе ұсынған жағдайда Клиника/Жеткізуші емнің нәтижесі үшін жауап бермейді;

6.1.16. Эпидемия, карантин кезінде әлеуметтік тәртіпті сақтау, респираторлық инфекциядан қорғауға арналған қорғаныс құралдарын, дәке немесе басқа таңғыштарды пайдалану.

6.1.17. Клиниканың мүлкіне ұқыпты қарау.

6.1.18. Пациент осы Шартта жазылған ережелерді сақтауға міндетті. 

6.2.     Медициналық көмекке жүгінген және оны алған кезде Пациент мыналарға құқылы: 

6.2.1.   Тиісті балама болған жағдайда бөлімшеде жұмыс істейтіндер арасынан емдеуші дәрігерді басқа емдеуші дәрігерге ауыстыру үшін таңдау; 

6.2.2. Клиника қызметкерлері мен медициналық көмек көрсетуге қатысатын басқа да адамдардың тарапынан құрметпен қарау. 

6.2.4. Клиникадан/Жеткізушіден қажетті медициналық ақпаратты және денсаулық жағдайы туралы растайтын құжаттарды талап ету.

6.2.5. Егер бұрын ұсынылған түсініктемелер оған түсініксіз болса, Клиникадан/Жеткізушіден денсаулық жағдайына, диагностика мен емдеудің ұсынылған әдістеріне қатысты қосымша түсініктеме талап ету.

6.2.6.  Оның емдеуші дәрігерінің және оған медициналық көмек көрсетуге тікелей қатысатын басқа да адамдардың тегі, аты, әкесінің аты, лауазымы, жұмыс тәжірибесі және біліктілік деңгейі туралы ақпарат алу; 

6.2.7. Санитариялық-гигиеналық және эпидемияға қарсы талаптарға сәйкес келетін жағдайларда тексеру және емдеу; 

6.2.8.   Заңнамалық актілерге сәйкес медициналық араласуға ерікті түрде ақпараттандырылған келісім; 

6.2.9. Пациент немесе оның заңды өкілі, заңда көзделген жағдайларды қоспағанда, медициналық араласудан бас тартуға немесе оны тоқтатуды талап етуге құқылы. Медициналық араласудан бас тартқан кезде Пациентке немесе оның заңды өкіліне ол үшін қолжетімді нысанда ықтимал салдарлар түсіндірілуге тиіс. Ықтимал салдарын көрсете отырып, медициналық араласудан бас тарту медициналық құжаттамаға жазбамен ресімделеді және оған Пациент не оның заңды өкілі, сондай-ақ медицина қызметкері қол қояды; 

6.2.10. Ішкі аудит және пациенттерді қолдау қызметіне, Клиниканың лауазымды адамдарына, сондай-ақ бақылаушы және /немесе қадағалаушы органдарға немесе сотқа жүгіну; 

6.2.11. Заң актілерінде көзделген жағдайларды қоспағанда, қызметкерлердің Клиникадан тыс жерде оның медициналық көмекке жүгіну фактісі, денсаулық жағдайы, диагнозы және оны тексеру және емдеу кезінде алынған өзге де мәліметтерді таратпауы.

6.2.13. Өзінің денсаулық жағдайы, қолданылатын диагностика және емдеу әдістері туралы, тексеру нәтижелері, аурудың болуы, оның диагнозы мен болжамы, емдеу әдістері, олармен байланысты қауіп, медициналық араласудың ықтимал нұсқалары, олардың салдары мен жүргізілген емдеу нәтижелері, өз денсаулығының жай-күйі туралы ақпарат (ықтимал тәуекел және артықшылықтары, ұсынылатын және балама емдеу әдістері, емдеуден бас тартудың ықтимал салдары туралы ақпарат, диагноз, емдеу шараларының болжамы мен жоспары туралы ақпарат, сондай-ақ оны үйіне шығарудың немесе басқа медициналық ұйымға ауыстырудың себептерін түсіндіру) пен тәуелсіз пікір және консилиум өткізу туралы мәліметтерді қоса алғанда оған қолжетімді нысанда толық ақпарат алу. 

6.2.14. Пациент денсаулық жағдайы туралы ақпарат беруі керек адамды тағайындай алады. Денсаулық жағдайы туралы ақпарат Пациенттен оның денсаулық жағдайын ескере отырып жасырылуы және Пациенттің жұбайына (зайыбына), оның жақын туыстарына немесе заңды өкілдеріне хабарлануы мүмкін.

7. ҚҰПИЯЛЫҚ

7.1.  Осы Шартты орындау мақсатында «Дербес деректер және оларды қорғау туралы» Қазақстан Республикасының 2013 жылғы 21 мамырдағы № 94-V Заңының 7, 8-баптарына сәйкес Пациент Клиникаға өзінің дербес деректерін (оның ішінде: тегі, аты, әкесінің аты, туған күні, жеке басын куәландыратын құжаттың деректері, жеке сәйкестендіру нөмірі, тіркеу мекенжайы және тұрғылықты мекенжайы, байланыс деректері, қажет болған жағдайда отбасы мәртебесін растайтын құжаттар және т. б.) және Клиника персоналының өзінің дербес деректерін, сондай-ақ, Клиника көрсететін қызметтерді алу мақсатында Пациенттің денсаулық жағдайына қатысты арнайы дербес деректерді өңдеуге өз келісімін береді. Көрсетілген келісім Пациенттің дербес деректеріне қатысты жоғарыда көрсетілген мақсаттарға қол жеткізу үшін қажетті, шектеусіз: жинауды, жүйелеуді, жинақтауды, сақтауды, нақтылауды (жаңартуды, өзгертуді), пайдалануды, таратуды (оның ішінде беруді), иесіздендіруді, бұғаттауды, жоюды, сондай ақ қолданыстағы заңнамаға сәйкес дербес деректермен кез келген өзге де әрекеттерді жүзеге асыруға, сондай-ақ Пациент Клиникада фото, бейне, аудио тіркеуді жүргізуге келісім береді. Дербес деректерді өңдеуді Клиника мынадай тәсілдермен жүзеге асырады: автоматтандыру құралдарын пайдалана отырып дербес деректерді өңдеу, автоматтандыру құралдарын пайдаланбай дербес деректерді өңдеу (автоматтандырылмаған өңдеу). 

7.2.  Тараптар осы Шарттың талаптарын орындау кезінде екінші Тараптан алынған кез келген ақпаратты құпия сақтау жөнінде өзара міндеттемелер қабылдайды. 

7.3. Тараптар оларға Шарт бойынша міндеттемелерді орындауға тікелей қатысатын адамдарды ғана жіберуді қамтамасыз етеді. 

7.5. Тараптар қызметтер көрсетуге қатыспайтын үшінші тұлғаларға жария етпеуге және Шарт бойынша міндеттемелерді тиісінше орындаудан басқа мақсаттарда оны алған Тарап Шарттың негізінде оны алғанға дейін алған ақпаратты қоспағанда, оны берген Тараптың жазбаша келісімінсіз, екінші Тараптан Шартқа сәйкес немесе оған қатысты алынған кез келген ақпаратты пайдаланбауға міндеттенеді;

7.6.  Ақпаратты үшінші тұлғаларға беру не осы Шартта құпия деп танылған Клиникадан тыс ақпаратты өзге де жария ету екінші Тараптың жазбаша келісімін алғаннан кейін ғана (заңнамаға сәйкес мұндай келісімді талап етпейтін жағдайларды қоспағанда) жүргізілуі мүмкін. 

7.7.  Пациенттің немесе оның өкілінің келісімімен медицина қызметкерінің құпиясын құрайтын мәліметтерді Клиникадан тыс басқа адамдарға, оның ішінде лауазымды адамдарға Пациентті тексеру және емдеу мүддесі үшін беруге жол беріледі (заңнамаға сәйкес мұндай келісімді талап етпейтін жағдайларды қоспағанда). 

7.8. Пациенттің медициналық құжаттарында қамтылған және медицина қызметкерінің құпиясын құрайтын ақпаратты Пациенттің немесе оның өкілінің келісімінсіз өзінің жай-күйіне байланысты өз еркін білдіруге қабілетсіз Пациентті тексеру және емдеу мақсатында және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге де жағдайларда беруге жол беріледі. 

7.9. Клиника персоналының медициналық тексерулерінің нәтижелері пациенттерге не жеке, не мобильді немесе өзге де қосымшалар арқылы, сондай-ақ электрондық байланыс арқылы Пациенттің тіркеу кезінде көрсеткен сұранысы бойынша қатаң түрде хабарланады.

7.10. Пациент/Тапсырыс беруші дербес деректерді өңдеуге келісімін, қызмет көрсетуге ақпараттандырылған келісімді Клиниканың ресепшенінде ЭЦҚ кілті арқылы немесе заңнамаға қайшы келмейтін өзге де тәсілмен автоматтандырылған құрылғыға қол қою арқылы береді. 

7.10.1. Пациент / Тапсырыс беруші осы Шартқа қол қоя отырып, оның талаптарын қабылдайды және Клиникаға/Жеткізушіге өзінің дербес деректерін өңдеуге келісім береді.

7.10.2. Пациент/Тапсырыс беруші осы Шартқа қол қоя отырып, Клиниканың/Жеткізушінің аумағында аудио, фото және бейнетүсірілімге, сондай-ақ Клиниканың/Жеткізушінің ресми сайтында аудио, фото, бейнематериалдарды жариялауға келіседі. 7.10.3. Мен медициналық қызметтер көрсетуге арналған Жария шарттың талаптарымен таныстым және қабылдаймын, Клиниканың/Жеткізушінің http://www.ecomed.kz сайтында орналастырылған медициналық қызметтер көрсетуге Жария шарттың жасалғанын растаймын.

8. ЖАУАПКЕРШІЛІК

8.1. Осы Шарт бойынша міндеттемелерді орындамаған немесе тиісінше орындамаған тарап Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес жауапты болады. 

8.2. Клиника Пациенттің осы Шарттың талаптарын бұзуына себеп болған осы шартты орындамағаны немесе тиісінше орындамағаны үшін, сондай-ақ Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген өзге де негіздер бойынша жауаптылықтан босатылады. 

8.3. Клиника Пациент ұсынған құжаттарға (оның ішінде жеке құжаттарға) және/немесе ақпаратқа олардың анық еместігі, нақтылығы, дәл еместігі және т. б. салдарынан байланысты салдарлар үшін жауапты болмайды.

8.4.  Пациент/Тапсырыс беруші өз денсаулығы туралы толық емес ақпарат берген не медициналық айғақтардан туындаған жағдайларда Клиника / өнім беруші медициналық қызметтер көрсету сапасына жауапты болмайды.

8.5. Клиника/Жеткізуші Пациенттің/Тапсырыс берушінің денсаулығына келтірілген зиян үшін немесе жоғарыда аталған оқиғалар Пациенттің / Тапсырыс берушінің медициналық нұсқамаларды бұзуы нәтижесінде болған жағдайда оның сауығу фактісінің болмауы үшін жауапты болмайды.

8.6.  Пациент/Тапсырыс беруші Клиниканың медициналық персоналының ұсынымдары мен талаптарын 2 (екі) және одан да көп рет орындамаған жағдайда, Клиниканың ішкі тәртібі бұзылған жағдайда Клиниканың осы Шартты біржақты соттан тыс тәртіппен бұзуға және медициналық қызметтер көрсетпеуге құқығы бар. 

8.7.  Осы Шарт бойынша оның құқықтары бұзылды деп есептейтін Тарап екінші Тарапқа өзінің талаптарын баяндай отырып хат жіберуге құқылы. Талап алған Тарап оған Заңда белгіленген тәртіппен жауап беруге міндетті. 

8.8.  Клиника келесі жағдайларда көрсетілетін қызметтердің нәтижесі үшін жауап бермейді: 
— Пациенттің емделу жөніндегі ұсынымдарды сақтамауы және Пациенттің денсаулығын нашарлатуға бағытталған өзге де іс-әрекеттер жасауы; 
— Пациенттің талабы бойынша медициналық көрсетілімдерсіз қызмет көрсету; 
— егер емдеу жоспары Пациенттің келмеуі немесе оның емдеуді жалғастырудан бас тартуы себебінен орындалмаса; 
— қолдануға рұқсат етілген дәрілік заттар мен медициналық мақсаттағы бұйымдарға бұрын байқалмаған аллергияның немесе төзімсіздіктің пайда болуы; 
— Клиника қызметтерін көрсеткеннен кейін үшінші тұлғалардың медициналық араласуы; 
— егер Пациентке бұл жағдайда іс жүзінде көрсетілетін медициналық қызметтер тиімсіз болуы мүмкін екендігі туралы ескертілсе, Пациенттің емдеуді жалғастырудан ақпараттандырылған бас тартуы; 
— Пациенттің денсаулығының одан әрі жай-күйі үшін, сондай-ақ жалпы емдеуден немесе жекелеген медициналық араласудан бас тартуға байланысты асқынулардың пайда болуы үшін; 
— осындай дәрілік заттар мен препараттарды дайындаушы оларға аннотацияда олардың пайда болу мүмкіндігін көрсеткен дәрілік заттар мен препараттарды қолданудың жанама әсерлерінің басталуы үшін; 
— егер көрсетілген медициналық қызметтің тиімсіздігі немесе келтірілген зиян дәрігердің мұндай ақпараттың болмауының салдары болса, Пациент дәрігерге өткен аурулар, аллергиялық реакциялар, қарсы көрсетілімдер туралы хабарлау жөніндегі міндеттерді орындамаса.

8.9.  Клиника/Жеткізуші қызметтердің тиісті көлемі мен сапасына жауап береді;

8.10. Егер бұл орындамау еңсерілмейтін күштің немесе басқа да форс-мажорлық мән-жайлардың (дүлей зілзалалар, эпидемиялар, әскери іс-қимылдар, ереуілдер, құзыретті органдардың осы Шарт бойынша міндеттемелерді орындауға кедергі келтіретін тиісті шешімдер қабылдауы және т.б.) салдары болып табылса, Тараптар осы Шарт бойынша өз міндеттемелерін ішінара немесе толық орындамағаны не тиісінше орындамағаны үшін жауапкершіліктен босатылады.

8.11.  Пациент / Тапсырыс беруші медициналық және (немесе) фармацевтикалық қызметкерлердің заңды қызметіне кедергі келтіргені, карантин режимін, санитарлық ережелер мен гигиеналық нормативтерді бұзғаны, қоғамдық тәртіп пен имандылыққа қол сұғатын әкімшілік құқық бұзушылықтар үшін жауапты болады. Сондай-ақ Клиникаға/Жеткізушіге және (немесе) оның клиенттеріне бұқаралық ақпарат құралдарында, әлеуметтік желілерде және (немесе) бұқаралық коммуникацияның өзге де жүйелерінде, оның ішінде мессенджерлер мен чаттарда қызметтерге қатысты нұқсан келтіретін және (немесе) оның беделін түсіретін мәліметтерді таратуға жауапты болады.

8.12. Пациент/Тапсырыс беруші тарапынан медициналық қызметтерге ақы төлеу шарттары бұзылған жағдайда Клиника /Жеткізуші тұрақсыздық айыбын ұстап қалу шараларын көздеуі мүмкін. Клиниканың көрсетілген қызметтері үшін Пациенттің берешегі туындаған жағдайда, соңғысы осы Шарт бойынша Клиника көрсеткен қызметтерге Пациент толық ақы төлегенге дейін одан әрі қызметтер көрсетуді тоқтата тұруға құқылы.

8.14. Клиниканың мүлкіне залал келтірілген жағдайда Пациент келтірілген залалды толық көлемде өтеуге міндетті.  

8.15. Басқа жағдайларда Тараптар Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес жауапты болады.

9. ШАРТ ТАЛАПТАРЫН ӨЗГЕРТУ

9.1. Осы Шарттың талаптарын Клиника/Жеткізуші біржақты тәртіппен өзгерте алады. Шарттағы өзгерістер Интернетте Клиниканың/Жеткізушінің сайтында, сондай-ақ Клиниканың тіркеліміндегі қағаз тасымалдағышта жарияланады. Өзгерістер олар жарияланған сәттен бастап күшіне енеді. Редакцияларды әр түрлі оқыған кезде Клиниканың тіркеліміндегі редакция басымдыққа ие болады.

10. ШАРТТЫҢ ҚОЛДАНЫЛУ МЕРЗІМІ.

10.1. Осы жария оферта шарты ол жария орналастырылған күннен бастап күшіне енеді және 2027 жылғы «03» қаңтарға дейін, атап айтқанда тараптар өз міндеттемелерін орындаған немесе Шартты бұзған сәтке дейін қолданылады. Шарттың талаптары бойынша, оның талаптары бұзылған жағдайда, Клиника екінші тарапқа жазбаша хабарлама жібере отырып, оны біржақты тәртіппен бұзуға құқылы. Осы ережені негізге ала отырып, Шартты бұзу үшін міндетті түрде бұзу туралы келісімге қол қою не екінші Тараптың жазбаша түрде бұзуға өзінің келісімін растау талап етілмейді. Шарт Пациентке хабарлама жіберілген сәттен бастап бұзылған болып есептеледі.

11.    ДАУЛАР МЕН ЖАНЖАЛДЫ ЖАҒДАЙЛАРДЫ ШЕШУ ТӘРТІБІ.

11.1. Медициналық инцидент жағдайларын (оқиғаларын) қарау тәртібін айқындау, оларды есепке алу және талдау денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті орган бекіткен бұйрық негізінде жүзеге асырылады.  

11.2. Пациенттің құқықтары бұзылған жағдайда, ол (оның заңды өкілі) жазбаша түрде шағыммен жүгіне алады, ол тіркеу бөлімі арқылы беріледі және Клиника басшысының қарауына беріледі. Шағым пікірлер мен ұсыныстар кітабында баяндалуы немесе Клиниканың сайтына электронды түрде жіберілуі мүмкін. Шағымға жедел жауап алу үшін Пациентке байланыс телефонының нөмірін ішкі аудит және пациенттерді қолдау қызметіне қалдыру ұсынылады. Өтініш заңнамаға сәйкес тәртіппен қаралады. 

11.3. Шағым Клиника алған сәттен бастап 3 (үштен) бастап 20 (жиырма) жұмыс күні ішінде қаралады. Шағымға жауап Пациентке жазбаша түрде өзі көрсеткен мекенжай бойынша пошта арқылы жіберіледі не Пациенттің қалауы бойынша оған келісілген уақытта жеке өзі тапсырылуы немесе ауызша нысанда түсіндірілуі мүмкін. Клиниканың сайтында орналастырылған шағымға жауап Пациент көрсеткен электрондық мекенжай бойынша электрондық түрде жіберіледі.

11.4.  Пациент барлық сұрақтар, шағымдар мен ұсыныстар бойынша ішкі аудит және пациенттерді қолдау қызметіне, сондай-ақ Клиника басшысына жүгіне алады. 

11.5. Тараптар осы Шарт бойынша туындаған барлық дауларды тараптардың және/немесе олардың өкілдерінің келіссөздері, сондай-ақ медиация рәсімі арқылы шешуге міндеттенеді. Осы Шартты орындау шеңберінде тараптар реттемеген барлық даулар ҚР қолданыстағы заңнамасында көзделген тәртіппен шешіледі.

12. ТАРИФТІК САЯСАТ

12.1. Мемлекеттік тапсырыс шеңберінде көрсетілетін қызметтерді қоспағанда, қызметтердің құнын Клиника дербес айқындайды және Клиника директорының бұйрығымен бекітілетін Клиника қызметтерінің прейскурантында тіркеледі. Ресми сайтта орналастырылған Клиника қызметтерінің бағалары туралы ақпарат әрқашан Клиника тізіміндегі ақпаратпен бірдей. 

12.2. Клиника өз қызметтеріне  мүгедектік, зейнеткерлік жас, көп балалы ана болу сияқты әлеуметтік негіздер бойынша жеңілдіктер бермейді. 

12.3. Клиника өзінің жеке қызметтеріне немесе барлық қызметтерге уақытша акциялар шеңберінде жеңілдіктер ұсынады, олар туралы сайтта, әлеуметтік желілердегі өкілдіктері арқылы, тіркеу орнында немесе кез келген басқа тәсілмен хабарлайды. Клиника жекелеген пациенттерге олардың қолдаухаты негізінде Клиника директоры қарайтын растайтын ресми құжаттармен жеңілдіктер беруге құқылы. 

13. ФОРС-МАЖОР

13.1. Тарап міндеттемені ішінара немесе толық орындамағаны немесе тиісінше орындамағаны үшін, егер бұл Шарт жасалғаннан кейін тарап болжай алмайтын немесе алдын ала алмайтын төтенше сипаттағы мән-жайлар нәтижесінде туындаған еңсерілмейтін күш мән-жайларының салдары болып табылса, жауапкершіліктен босатылады.

13.2. Шарттың мақсаттары үшін «форс-мажор» Тараптардың бақылауына бағынбайтын және күтпеген сипаттағы оқиғаны білдіреді. Мұндай оқиғаларға мыналар кіруі мүмкін, бірақ тек осылармен шектелмей: соғыс, соғыс әрекеттері, табиғи немесе дүлей апаттар, су тасқыны, өрт, жер сілкінісі, эпидемия, сондай-ақ мемлекеттік немесе басқару шешімдері.

13.3. Тараптар Тараптардың төлем қабілетсіздігі форс-мажорлық жағдай емес екенін мойындайды. 

13.4. Тараптар Шарт талаптарын орындамағаны үшін, егер ол форс-мажорлық мән-жайлардың нәтижесі болса, жауапты болмайды.

13.5. Егер Шартты орындауды кешіктіру форс-мажорлық мән-жайлардың нәтижесі болып табылса, Клиника/Жеткізуші тұрақсыздық айыбын төлеуге немесе оның талаптарын орындамауына байланысты Шартты бұзуға жауапты болмайды.

13.6. Форс-мажорлық мән-жайлар туындаған кезде Клиника/Жеткізуші Пациентке/Тапсырыс берушіге осындай мән-жайлар және олардың себептері туралы жазбаша хабарлама жіберуге тиіс. Егер Пациенттен / Тапсырыс берушіден өзге жазбаша нұсқаулар түспесе, Клиника/Жеткізуші Шарт бойынша өз міндеттемелерін қаншалықты орынды болса, орындауды жалғастырады және форс-мажорлық жағдайларға байланысты емес Шартты орындаудың баламалы тәсілдерін іздестіреді.

14. ПАЦИЕНТТІҢ ДЕНСАУЛЫҚ ЖАҒДАЙЫ ТУРАЛЫ АҚПАРАТ БЕРУ ТӘРТІБІ.

14.1. Әрбір азамат өзіне қолжетімді нысанда тексеру нәтижелері, аурудың болуы, оның диагнозы мен болжамы, емдеу әдістері, олармен байланысты қауіп, медициналық араласудың ықтимал нұсқалары, олардың салдары және жүргізілген емдеу нәтижелері туралы мәліметтерді қоса алғанда, өз денсаулығының жай-күйі туралы қолда бар ақпаратты алуға құқылы.

14.2. Денсаулық жағдайы туралы ақпаратты Пациентке емдеуші дәрігер немесе Клиниканың өзге де лауазымды адамдары қолжетімді, медициналық этика талаптарына сәйкес нысанда ұсынады. Ақпаратта тексеру нәтижелері, аурудың болуы, диагнозы мен болжамы, тексеру және емдеу әдістері, олармен байланысты тәуекел, медициналық араласудың ықтимал нұсқалары және олардың салдары, сондай-ақ жүргізілген емдеу нәтижелері және ықтимал асқынулар туралы мәліметтер болуы тиіс. Денсаулық жағдайы туралы ақпаратты азаматқа оның еркіне қарсы беру мүмкін емес. Аурудың даму болжамы қолайсыз болған жағдайда, егер азамат бұл туралы хабарлауға тыйым салмаса және (немесе) мұндай ақпарат берілуге тиіс адамды тағайындамаса, ақпарат азаматқа және оның отбасы мүшелеріне шетін түрде хабарлануы тиіс.

14.3. 18 жасқа дейінгі кәмелетке толмағандар мен заңды тәртіппен әрекетке қабілетсіз деп танылған адамдарға қатысты Пациенттің денсаулық жағдайы туралы ақпарат олардың заңды өкіліне беріледі.

14.4. Медициналық құжаттамада қамтылған ақпарат медицина қызметкерінің құпиясын құрайды және Пациенттің және оның заңды өкілдерінің келісімінсіз қолданыстағы заңнамада көзделген негіздер бойынша ғана берілуі мүмкін.

15. ПАЦИЕНТКЕ ЖӘНЕ (НЕМЕСЕ) БАСҚА ТҰЛҒАЛАРҒА ЕҢБЕККЕ УАҚЫТША ЖАРАМСЫЗДЫҚ ПАРАҚТАРЫН, АНЫҚТАМАЛАРДЫ, МЕДИЦИНАЛЫҚ ҚҰЖАТТАМАДАН ҮЗІНДІ КӨШІРМЕЛЕРДІ БЕРУ ТӘРТІБІ

15.1. Еңбекке уақытша жарамсыздықты куәландыратын құжаттарды, сондай-ақ медициналық құжаттамадан үзінді көшірмелерді беру тәртібі қолданыстағы заңнамамен регламенттелген.

15.2. Пациенттің еңбекке уақытша жарамсыздығын куәландыратын құжат белгіленген нысандағы еңбекке уақытша жарамсыздық парағы болып табылады, оны беру тәртібі «Еңбекке уақытша жарамсыздыққа сараптама жүргізу, сондай-ақ еңбекке уақытша жарамсыздық парағын немесе анықтамасын беру қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 18 қарашадағы № ҚР ДСМ-198/2020 бұйрығымен бекітілген.

15.3.  Эмбрионды тасу кезінде еңбекке уақытша жарамсыздық парағы мен анықтамасын манипуляция жүргізген медициналық ұйым береді.

15.4. Пациенттің өтініші бойынша оған ауру туралы анықтама немесе медициналық картадан үзінді көшірме берілуі мүмкін. Пациенттің жазбаша өтініші негізінде оған медициналық картаның көшірмесі берілуі мүмкін.

15. Қорытынды ережелер 

15.1. Офертаның талаптарына қайшы келмей, Пациент/Тапсырыс беруші және Клиника/Жеткізуші кез келген уақытта жазбаша екі жақты құжат нысанында ақылы медициналық қызметтер көрсетуге арналған Шартты ресімдеуге құқылы.

15.2. Осы Шарт Пациент/Тапсырыс беруші Клиниканың/Жеткізушінің жария офертасын акцептеу жолымен жасалды және Тараптар өзіне қабылдаған міндеттемелерді толық орындағанға дейін әрекет етеді. Клиника/Жеткізуші оферта шарттарына өзгерістер енгізу немесе оферта күшіне енгенге немесе оферта кері қайтарылғанға дейін 5 (бес) жұмыс күнінен кешіктірілмейтін мерзімде Пациентке/Тапсырыс берушіге міндетті түрде хабарланған кезде өз қалауы бойынша кез келген сәтте оферта кері қайтарып алу құқығын өзіне қалдырады.

15.3. Пациент/Тапсырыс беруші офертаға өзгерістер енгізу осы өзгерістерді Тараптар арасында жасалған және қолданыста болатын Шартқа енгізуге әкеп соғатынын келіседі және мойындайды, және Шартқа бұл өзгерістер офертадағы осындай өзгерістер күшіне енген кезде бір мезгілде күшіне енеді. Осымен Пациент/Тапсырыс беруші шарт жасасу үшін қажетті барлық заңды құқықтары мен өкілеттіктері бар екенін растайды.

15.4. Пациент/Тапсырыс берушінің Шартқа (жария оферт) өзгерістер енгізілгеннен кейін қызметтерді ресімдеуін Клиника/Жеткізуші және Пациент/Тапсырыс беруші енгізілген өзгерістермен келісім ретінде біржақты түсінеді.

15.5. Осы Шарттың талаптарын Клиника/Жеткізуші біржақты тәртіппен өзгерте алады. Шарттағы өзгерістер Интернетте Клиниканың/Жеткізушінің сайтында және/немесе Клиниканың/Жеткізушінің орналасқан жері бойынша қағаз жеткізгіште жарияланады.  Өзгерістер олар жарияланған сәттен бастап күшіне енеді. 

15.6. Осы Шартта көзделмеген барлық жағдайларда Тараптар Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасын басшылыққа алады.

16. ТАРАПТАРДЫҢ ДЕРЕКТЕМЕЛЕРІ МЕН ҚОЛДАРЫ

16.1. Тараптар дәрігердің қабылдауына және тексерілуіне жазылу кезінде көрсеткен ақпаратты Пациенттің/Тапсырыс берушінің деректемелері деп санауға сөзсіз келіседі. 

16.2.  Клиника/Жеткізуші: 

2020 жылғы «20» қаңтардағы медициналық қызметтер көрсетуге арналған ашық (жария) оферта шартына 1-қосымша Клиникадағы пациенттер мен олардың заңды өкілдерінің мінез-құлық ережелері

1. Тәртіпті сақтау және қауіпсіздікті қамтамасыз ету үшін Клиниканың залдарында аудио — және (немесе бейнебақылау) жүргізіледі. 

1.1. Клиниканың call-орталығының операторларымен барлық әңгімелер жазылады.  

2. Клиникаға бару келесі ережелерді қарастырады: 

2.1. Клиникаға кірген кезде бахила кию немесе ауыстырылатын аяқ киімге ауысу ұсынылады.  

2.2. Суық мезгілде Пациент сыртқы киімін шкафта қалдыруы керек. Медициналық кабинетке сырт киіммен жылдың кез келген уақытында кіруге тыйым салынады. 

2.3. Әр Пациентке жазбаға сәйкес белгілі бір қабылдау уақыты беріледі. Кешігу және қабылдауды кідірту көрсетілетін қызметтің сапасын төмендетіп, келесі Пациентті қабылдаудың кідіруіне әкелуі мүмкін. Пациент қабылдау уақытының 30%-дан астамына кешігіп қалған жағдайда, дәрігер кейінгі пациенттердің мүдделерін бұзбай оны ұзартуға мүмкіндігі болмаса, қабылдауды кейінге қалдыру құқығын өзіне қалдырады. 

2.4. Пациент оның шақыруы бойынша дәрігердің кеңсесіне кіреді. Қабылдау кезінде дәрігердің кабинетіне шақырусыз кіруге тыйым салынады. 

2.5. Ілесіп жүретін адамдардың (Пациенттің заңды өкілдерінен басқа) кабинетте болуына емдеуші дәрігердің рұқсатымен және қолданыстағы заңнамада көзделген жағдайларды қоспағанда, оның барлық талаптары нұсқаулар орындалған жағдайда ғана жол беріледі. 

2.6. Барлық келушілер (Пациент, заңды өкілдер, еріп жүретін адамдар) жеке гигиена ережелерін сақтауға міндетті. 

2.7. Пациент емдеуші дәрігерден, анестезиологтан, репродуктолог дәрігерден, гинекологтан, уролог — андрологтан және т.б. болжамды тексеру, емдеу және/немесе хирургиялық араласу туралы барлық ақпаратты алуға құқылы. 

2.8. Пациент өзінің денсаулық жағдайының нашарлауы туралы емдеуші дәрігерге дереу хабарлауға міндетті. Емдеуші дәрігер болмаған жағдайда, осы ақпаратты Клиниканың тіркеу бөлімінің қызметкеріне беру керек. 

2.9. Клиниканың үй-жайларында тазалық пен тәртіпті сақтау қажет. Қоқыс, пайдаланылған жеке гигиена құралдары тек қоқыс жәшіктеріне тасталуы керек, пайдаланылған аяқ киім Клиниканың фойесінде орналасқан арнайы қоқыс жәшігіне салынады.

2.10. Эпидемия кезінде әлеуметтік тәртіпті сақтап, тыныс алу жолдарының инфекциясынан қорғауға арналған жеке қорғаныс құралдарын, дәке немесе басқа таңғыштарды қолдану қажет. 

2.11. Клиникаға барған кезде пациенттер мен олармен бірге жүретін адамдар Клиниканың мүлкіне ұқыпты қарау керек.  

2.12. Клиника персоналы сипатталған мінез-құлық қағидалары мен осы Шарттың барлық талаптары сақталмаған жағдайда Пациентке қызмет көрсетуден бас тартуға құқылы.    

2.13. Сақтауға тапсырылмаған жеке заттар, зергерлік бұйымдар, телефон, ақша үшін Клиника жауап бермейді.  

2.14. Мүліктің кез келген түріне залал келтірілген жағдайда (жойылу, бүліну, зақымдану және т. б.) кінәлі адам шағым берілген сәттен бастап 7 (жеті) жұмыс күні ішінде медициналық орталыққа келтірілген залалды өз еркімен өтейді не Клиника әкімшілігі оны заңда белгіленген тәртіппен кінәліден өндіріп алуға құқылы

3.   Қатаң тыйым салынады: 
—  былапыт сөздер;
— Клиника персоналына немесе Клиникадағы өзге адамдарға дөрекілік көрсету не олармен мәселелерді басқа адамдардың қатысуымен шешу;
— айқайлау, қатты сөйлесу, шу шығару, есікті тарсылдату;
— эпидемия, карантин режимі, денсаулық сақтау ұйымдарына төтенше жағдай енгізу кезінде бейнеге түсіру, 
— қабылдау және манипуляция кезінде телефонмен сөйлесу; 
— қоқыс пен бахиланы еденге тастау, Клиникада жүгіру;
— сауда өкілі ретінде әрекет ету немесе бір нәрсені сатумен;
— спирттік ішімдіктерді ішу, кіреберісте, сондай-ақ Клиниканың кез келген үй-жайларында темекі шегуге немесе сана мен мінез-құлықтың өзгеруіне әкелетін өзге де құралдарды қабылдау;

      Бұзушылық деп саналады:
● қызметкерлерге және басқа пациенттерге немесе басқа адамдарға дөрекі қатынас және құрметтемеушілік;
● басқа пациенттердің құқықтары мен заңды мүдделерін бұзу;   
● дәрігерге немесе процедураға келмеу немесе уақтылы келмеу;
● дәрігердің ұсыныстарын орындамау;
● медициналық персоналдың әртүрлі процедураларды орындау кезінде олардың талаптарын орындамауы;
● дәрі-дәрмектерді өз қалауы бойынша қабылдау;
● үй-жайда және Клиника аумағында темекі шегу (Тыйым салынған!)
● Шартта көрсетілген ішкі тәртіп пен мінез-құлық ережелерін бұзу
● Клиника аумағында алкогольдік және есірткілік мас күйінде болу.

        Клиника персоналы сипатталған мінез-құлық қағидалары мен осы Шарттың барлық талаптары сақталмаған жағдайда Пациентке медициналық көмек көрсетуден бас тартуға құқылы.  

Пациенттің заңсыз, дұрыс емес мінез-құлқы, басқа Пациенттің, медициналық персоналдың атына дөрекі сөздер, Пациенттің алкогольдік не есірткілік жағдайда болуы, осы қағидалардың талаптарын бұзуы кезінде, Клиника әкімшілігі, егер бұл оның өміріне қауіп төндірмесе (төтенше жағдайларды қоспағанда), Пациенттің режимін, мінез-құлық ережелерін бұзғаны үшін ауру парағына және ауру тарихына тиісті белгі қойып, Пациентті бақылаудан және емдеуден бас тарту құқығын өзіне қалдырады.

  Сақтауға тапсырылмаған бағалы заттар үшін Клиника әкімшілігі жауап бермейді.

2022 жылғы «03» қаңтардағы Медициналық қызметтер көрсетуге арналған ашық (жария) оферта шартына 2-қосымша

Кері байланыс

Біз өз Тұтынушыларымызға/Клиенттерімізге жұмысымыз туралы кері байланыс үшін, сондай-ақ Клиникада қызмет көрсетуді жақсарту бойынша ұсыныстар енгізгені үшін өте ризамыз.

  Әрбір өтінішті Клиника басшылығы 10 (он) жұмыс күні ішінде міндетті жауаппен жеке тәртіппен қарайды.

        Клиника мамандары тобының жұмысы туралы пікір қалдыру, сондай-ақ өз тілектеріңіз бен ұсыныстарыңызды кез келген ыңғайлы тәсілмен айтуға болады:
• Клиника сайтында («Пікірлер» бөлімі); 2ГИС және т. б. Клиникада: 
• — тіркеу орнында орналастырылған пікірлер мен ұсыныстар кітабы:
• электронды пошта арқылы (info@ecomed.kz «Пікірлер мен ұсыныстар» белгісімен).

     Клиниканың әлеуметтік беттері: 

• Instagram KZ – https://www.instagram.com/ecomed.kz
• Instagram Aktau — https://www.instagram.com/ecomed.aktau/
• TikTok — https://www.tiktok.com/@ecomed.aktau

  Сондай-ақ, Пациент барлық сұрақтар мен ұсыныстар бойынша Ішкі аудит және пациенттерді қолдау қызметіне және (немесе) Клиника басшысына, сондай-ақ медициналық бөлім мен тіркеу бойынша құрылымдық бөлімшелердің басшыларына жүгіне алады:    

• Директор: Диханова Назгуль Ерсайновна;
• Бас медбике Кулова Самал Аманқосқызы.
• Есепші  

   Шайхиева Жадыра Бақбергенқызы
• Ішкі аудит және пациенттерді қолдау қызметінің басшысы Диханова Назгуль Ерсайновна.

Дәл қазір кездесуге жазылыңыз
"Өтінім жіберу" батырмасын басу арқылы сіз өзіңіздің жеке деректеріңізді өңдеуге келісім бересіз
Өтінім сәтті жіберілді. Біздің менеджер Сізбен байланысады!